Компанія здійснює повернення та обмін товарів згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення та обміну

Протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня відправка товарів здійснюється за рахунок продавця.

 

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете оформити повернення, якщо товар не підійшов за технічним характеристикам або з інших причин не може бути використаний за призначенням, а також:

- не пройшло 14 днів з моменту отримання товару.

- товар не був у вживанні та жодним чином не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості

- повністю збережена упаковка.

 

Умови повернення товару неналежної якості

Товар неналежної якості

- це товар у якому виявлено недоліки.

- він взагалі не може бути усунутий;

- його усунення потребує понад 14 днів;

- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено.

 

Повернення товарів відбувається через відділення Нової Пошти

Крок 1. Заповніть документи для повернення, які містяться у замовленні:

- заява на повернення товару

- накладна на повернення товару

Крок 2. Зберіть все необхідне у посилку, зберіть товар в повній комплектації (товари, що поставляються в комплекті, необхідно повертати також в комплекті).

  • вкладіть копії розрахункових документів, якими підтверджується оплата товару.
  • вкладіть заповнені Вами оригінали документів: «Заява на повернення товару», «Накладна на повернення товару»

Крок 3. Відправте за адресою:

Харків

Відділення Нової Пошти - 18

+38 (093) 109-99-81

 

Повернення коштів за повернення товару

Якщо товар відповідає вище зазначеним умовам повернення, грошові кошти будуть повернені на банківський рахунок (картку) покупця протягом 3-х робочих днів